Merhabalar arkadaşlar baya süredir şarjlı dikey süpürge bakıyorum. Araştırıyorum. Dyson v11 kardeşimde var ama bana pahalı 😄 onun bi tık altında ürünler bakıyorum. Media Markt da çalışan Dyson v11 veya v10 alamıyorsanız v8 önermem onun yerine Philips i önerdi. Onun da 7043 lü en çok satan modeliymis. En son çıkan da 8049 lu modeli aralarinda başlık ve 5 dk kullanım süre farkı var. Teknosa ya gittiğimde Philips i önermedi Arnica üretenler üretiyor dedi. Dyson un tek rakibi Electrolux dedi Aeg markasının sahibininmis. Dyson 36 v çekim gücü var Electrolux ün de aynı. Diğerleri genelde 22 & 25 değişiyor. Electrolux un motoru yerde ama koltuk altına fln süpürürken yukarı çıkarılabiliyor. Sadece ağırlığı düşündürüyor. Son dönemde Samsung jet vs7500 modeli dikkatimi çekti genelde memnun kullanıcıları. Sizlerin de tavsiyelerinize ihtiyacım var 2 bebeğim var. Evde Philips maratonum var ama kullanmak istemiyorum yani bana tek başına yeten bı süpürge lazım.