Kizlar bebeğimin 2 gündür burnu akiyo gözleri akiyo usuttu sanırım ateşi yok şükür burnunu serumla aciyorim başına soğana karanfil dikip koyuyorum en son vikis sürdüm aynı serum sıktım kanadı çekmeden daha bende çekemedim napabilirim daha eczacıyla konuştum boşuna goturme doktora bisey yapmaz dedi ben ne yapabilirim doktora götürsem mi