CansuReis ben Bebeğimi göz muayenesine götürmüştüm Doktorlar 3 kez 15 dakika arayla bir göz damlası sıktırdi.Gözlerin arkasını görebilmek için .ben bu damlayı sıktıktan sonra alerjik olarak çocuğumun suratı kıpkırmızı oldu kolları falan Ben de çok korktum Çünkü ateşli oldu böyle götürdüm hemen çocuk acile hiçbir şey yok Ateşi yok tansiyon normal kalp atışı güzel yani sıkıntı yok Büyük ihtimal alerji gibi gözüküyor Tabii ki İlaca bağlı olmasa da bir şeye alerji olmuş yani