Cigdemce Ilaydaa 17 gibi hastane yatisi yapıyorlar çok yüksek değil kuzum senin. Bizim de 12 idi. Sonra ki randevu da da dusmeyip 12 olunca doktor test istedi verdik sorun yoktu. 2 aylık olduk anca anca gitti sarılık. Bazen uzayabiliyor icini ferah tut
cansuakyz Ilaydaa biz ilk 30 gün hiç mama vermedik anne sütüyle besledik sadece gece doymaz diyerekten sma verdik bi ölçek ancak kabız yaptı direk bıraktık sadece anne sütü
Gozde_alparslan Ilaydaa Tabi ki iyi bişey bol bol idrara çıkması laizm uykuya meyilli olmasına izin verme devamlı emzir canm on beş gün böyle sürünce zaten geçer İnşAllah