Dün post açmıştım oğlum kusuyor diye akşam üstü ateşi çıkmaya başladı ben çok yükselmeden calpol verdim o da sonuymus aşı oldugumuz zaman ebemiz dolven aldırmıştı bize ateşi düşmezse kullanın diye hiç kullanmamıştım dün geceye kadar gece calpol düşürmemis ateşini eşim bekledi başında ben uyudum önce ki geceden ayakta olduğum için neyse gece uyandırdı beni ateşi düşmüyor diye, yarım ölçek dolven kullandık psrospektusunde öyle yazıyordu sabah baktim çok fazla yan etkisi var 😬 siz hangi durumda ne kadar kullanıyorsunuz sabah ilk iş calpol aldım