Kandemirhanim Hanımlar çocuğun kolunda sivilce gibi bı şeyler çıktı sanki su toplamış gibi foto ekleyemedim ama ![endiselendim!
Yeniaanne Kandemirhanim resim yükle sayfası açın google dan resmi yükeltin kopyalayıp yapıştırın buraya olur
dehsetulvahset Kandemirhanim benim deboyle birsey cikti ama sinek isirigindan sonra oludtu su toplama doktora goturdum atopik cilt hassas dedi krem ve surup yazdi iyi geldi ama eger ates isal kusma varsa enfeksiyin belirtisi dedi dikkat et sende takip et
Kandemirhanim dehsetulvahset bir şey isirmis da olabilir koy yerindeyz ama aynı su toplamis gibi bugün bı tane dha çıkmış randevu salı günü annem saliya kadar bekle diyor da ben işte ilk cocuk biliyom fazla evham yapıyom galiba
Kandemirhanim dehsetulvahset ya bu de DHA küçük olduğundan zaten hep kusuyor da ateş vs. Yok çok şükür