Mom9870 canım ilk çıkışımız değil yok, araçla gittiğimizde çok başarılı yönettik süreci. 1 ay oldu eğitime de başlayalı. Evden yaya olarak yürüyüşe çıktık 2 gün üst üste. Bir de kız çocuğu, her yerde yapamıyoruz, olmuyor. Gece de normalde külotla yatırıyordum ve sorunsuz gidiyordu da işte 2 gün üst üste çıktığımız ve dışarda üstüne çiş yaptığı günün gecesinde sabaha kadar sürekli kilotuna yaptı. Gece de zaten hiçbir zaman uyanıp çişe kalkmak istemez. Çok ağlıyor ve asla kaldıramıyordum ama o da gece hiç yapmıyor, sabaha kadar zararlı olmasına rağmen tutuyordu. Şimdi yavrum azıcık çiş hissinde bile 5 dakikada bir tuvalete götürüyor, onda bile birazı kilota kaçmış oluyor. Dün 15 kere kilot değiştik. Gece de o farketmeden bezledim artık, sabah uyanmadan da bezi çıkarıp kilot giydirdim. Ne yapacağımı bilemiyorum… gerileme olduğundan ve buna gezme isteğimin sebep oluşundan ötürü de kendimi suçluyorum bir yandan