Emine_dnz elcn4139 hemen hastaneden gelince su geçirmez bant aldi esim doktorum onu kullan 3 gün boyunca duştan sonrada kurut ameliyat yerini dedi fön makinasiyka bende o şekilde eve gelince yikandim 3 gün boyunca dikkat ettim sonrasinda bi sorun olmadı zaten
Gunes_kiz elcn4139 eve gidince almıştım duş ben. Ayakta duş yap güzelce de kurut ameliyat yerini demişti. Bende öyle yaptım hiç birşey olmadı. Hastanedeyken bantı çıkarmışlardı açık daha iyi iyileşir diye. Duşta filan bant takmadım hiç.
DilaraYigit1 Sezeryan sonrası 2 gece hastanede kaldım , 2 gece sonunda eve çıktım doktorum su geçirmez bant yapıştırmisti . Onunla eve çıkınca duş alabileceğimi söylemişti. Bende eve çıkınca duş aldım
ulkercikolataligofret Doğumumun 2. Günü su geçirmez bant ile duş aldım. Dıştan sonra değiştirdim bandajı
KoalasMom elcn4139 Ameliyat sonrası doktorum su geçirmez bant yapıştırdı, ertesi gün eve geldiğim gibi duş aldım sorduğunuz bu ise 🌸