Merhaba hanimlar oglum 8 ay 9 gunluk.iki kere kan damlasini biraktik basladik.(sidefer)her verdigimde asiri derecede kabiz oluyor bazen o kadar zorlaniyor ki en son yaptiginda kakasi kanli gelmisti o gun biraktim.gidalarla takviye etmeye calisiyorum.siz neler yapiyosunuz varmi onerisi olan