Mikimous2218 Normal dogum yaptim ve icimde disimda dikislerim var 5 gun oldu tuvalete falan gidince krem surcegim zaman falan goruyorum et parcasi dusuyor arada normalmi ? Ve oralarim cok agrimaya basladi
Diclenur_00 Mikimous2218 canim daha 40 lisin gayet normal benimde oyleydi ozel bolgeni kuru tutmaya bak enfeksiyon kapma sakin
AAsyaa Mikimous2218 benimse başıma gelmişti kocaman parça düşmüştü sormadıgım yer kişi kalmamıstı korkudan tansiyonum düşmüştü hahaha normalmiş ama sürekli olursa bi doktoruna danış
DenizSerap Çoook normal ay hastanede ilk günümde düşmüştü bayılacaktım görünce 😂😂 sanırım regl olmadığımız için pıhtılaşmış birikenler bu şekilde gidiyor.
Mikimous2218 DenizSerap WLla bende korktum su iki gundur acimaya basladi hala kanamam zten var yikiyorum hergun 2 3 drfa pisik olmasin bisi olmasin diye batikonla temizliyorum krrm suruyorum ama acimam oluyor iki gundur dunden beride ara ara tuvaletimi yaoarken parca dusuyor boyle korktum bir an
DenizSerap Mikimous2218 yok yok korkacak bir şey yok için temizleniyor derler. Böyle olması çok iyi 👍 ama bir hafta ya kadar gidecek normal regl halini alacak artık kanamam 40 güne yakın devam edecek az az belki ara ara durup yeniden devam edecek. Benim 1 ay sürdü hafif şekilde 2. Ay da normal adet oldum. kaç dikişin var?
Si_se_ta_be Mikimous2218 1 tane dikişim vardı sadece bebeğim 25 günlük baya oldu düşeli doğumdan 2 hafta sonra falandı.
DenizSerap Mikimous2218 çok geçmiş olsun. Benim hiç dikişim olmadı o yüzden acıyı bilemiyorum ara ara uyuşuyor gibi bi his oldu o kadar o da hep temizledim her wc ye gidişimde. İyi bakarsanız çabucak iyileşir ıslak bırakmayın derler bi de. dikişler sanırım 15 güne düşüyor sizin ki çok fazla değil makata kadar dikilen biliyorum 😏