Kızım çok iştahsız 19 aylık 10 kiloydu hastalık geçirdi 8,5 kilo kaldı çok az yiyor ne yapsam çiğneyip çıkarıyor ağzından balık yağı kilo aldırıyormuş iştah açıyormuş idye duydum vermek istiyorum biraz toparlansın kim görse hastaymış gibi davranıyor kızıma o derece cılız göz altı çökmüş boyuda uzun değil yaşıtlarının çok gerisinde kalmış moralim bozuluyor yemekler yapıyorum çorba köfte haşlama ama çok az yediği için alamıyor bir uzmana götürmek istedim eşim yanaşmadı ilaç vermek istemiyorum diyoe ama durumda düzelmiyor bütün gün aç geziyor hiç açıktığını söylemiyor veya yemek için heyecanlanmıyor sütten kestim ama normal sütte içmiyor.