egelsenkonuss ben suan,minies kullaniyorim deneemk icin almistim.idare eder bir bez pisik yapmadi innce yaz icin ideal.ama bebegim cia yaptiginda rengi degisik sari oluyo neden anlamadim birturlu.elimde prima premium care.war heceleri onu takiyirum onda bu renk degisimi olmuyor.berbst diyemem ama idare edilebilir gunduzleri.babyturco harika guzel bi bez yumusacik ama bebegim erkek onunde tooplanip kaliyo cis yapinca sirf pamuk oldgu icinmis ama gece gundz kullanilabilir.goonda kullandim kalin bir bez cis yapinca dahada agirlasti ama sizdirma olmadi.sleepy bacaklarinda iz yapti bide cis yapinca acayip koku verdi sevmedjm hic ya.molfix yesilden arkadaslarim memnun o kaldi denicem.gundz minies gece molfix ilerleyebikirim.