Benim bebeğimin de sağ kalçasında gelişim geriliği vardı 40 günlüktü ultrason çektirdiğimizde. 3 aylık olana kadar sürekli kanguruda taşıdık doktorumuzun önerisiyle onun dışında çift bez filan kullanmadım. Dün tekrar ultrason çektirdik düzelmiş 🙏 size de geçmiş olsun inşallah tez zamanda düzelir 🙏