busrasilra14 Kizlar merhaba 🌼 evde kendinize camasie deterjani ne kullaniyorsunuz. Leke cikartici ozelligi iyi olan. Hem beyaz hem renkliler icin
Splash-Splash-Love busrasilra14 Ariel kullanırım genelde ama eşim peros almış. Eh işte kötü değil ama Ariel en iyisi bence.😂
Deletedmom_72 busrasilra14 Alo matik kullanıyorum.Beyazlar içinde ek çamaşır sodası kullanıyorum gayet de temiz oluyor
busrasilra14 senamiray aloyu ayri ayri kullaniyorum bende. İkisi bir arada olunca da ayni etkiyi sagliyormu peki
Si_se_ta_be Splash-Splash-Love Bence ariel hiç iyi değil eskisi gibi benim tüm siyah kıyafetlerimi beyazlatti beyaz lardaki lekeleri de çıkarmıyor.
busrasilra14 Mommysharkdoodoodoodoo makina markaniz nedie acaba bende en son omo aldim ama sanki cok memnun kalamadim
gizemhifanur Mommysharkdoodoodoodoo bende onu kullanıyorum kayinvalidem de kalınca tertemiz çıkarıyordu ama bizim evde temiz çıkarmıyor benim makinem de mı sorun var diye dusundum
Deletedmom_72 Splash-Splash-Love Halı yıkamıyorum kız ama yıkasaydım olabilirdi😄Toz bezleri,sofra bezleri vs veya banyo tuvalet yıkarken de çamaşır suyuna ek yapıp köpürtüp kullanıyorum.Canım temizlik çekti gene 😄
Atamom16 busrasilra14 önceden inso kullanıyordum ama bozuldu rinso şu an omo kullanıyorum ayrı renkli beyaz olarak beyazından çok memnunum