Zeyneplena34 Merhabalar kızlar. Benim kızım 18 günlük oldu. 10 gün yoğunbakımda kaldı.Çok şükür 8 gündür yanımda. Hafif kucağımda ve emziğini verip direk yatağında kendi başına uyuması için bırakırdım. Uyurdu da. Pek sallama taraftarı değilim. Ama bugün çok fazla ağladı ve ne kucakta durdu ne de emzik tuttu. Bende en son çare çok minik sallamalar ile ayağımda sallayarak uyuttum. Bana yanlış geliyor bilmiyorum hiç önerilmiyor ama yaptım yani dayanamadim bebeğime. Var mı benim gibi olan içimi rahatlatın ne olur. İlk kızımda da sallıyordum çok pişman olmuştum
hakikizeytinyagi Zeyneplena34 Sallamayın bence 🤦🏼♀️ İkizlerimi salladık şuan 9 aylıklar alıştılar var sallama harici asla uyumuyorlar. Çok pişmanım neden sallamalarına izin verdim diye
Alpingo Zeyneplena34 geçmiş olsun canım,allah size bağışlasın..ilk cocuğunda pişman olduğun bir şeyi bence daha yapma hemen alışmaz zaten:) kucağında sakinleşmek istemiş olabilir yada gazı olmuştur..ben öyle cok ağladığında soyuyordum,altını açardım yada masaj yapardım sonra uyutmaya çalısırdım..şahsi fikrim bi daha sallama istersen hem 18 günlük bebiş nasıl sığdı ayağına:)
ikizbabymom Zeyneplena34 eğitmenler bebeği sallamanın uyuttuğunu değil uyuşturduğunu söylüyo içinizi rahatlatacak ne diyebiliriz😅
Zeyneplena34 hakikizeytinyagi İşte ilk kızımda bunu yaşadığımız için yapmadim hiç bugun sadece elimden birsey gelmeyince yaptim. Birdaha zaten asla yapmam
Zeyneplena34 Alpingo Bizimki biraz tombik bende fazla kilolu değilim ondan sığdı sanırım.🤭😅 Ya zaten hep kucağımda sakinleştirirdim ama asla durmadi. Altını açıp masaj yapardım. Zaten masaj yağımız vs var neden böyle oldu bugun anlamadim. Şimdi alışmamıştır inşallah sallamaya. Çok teşekkür ederim canım ☺️
Zeyneplena34 ikizbabymom Gerçekten bunun farkındayım bu konuda da çok katıydım asla sallamadim saatlerce kolumda, kucağımda dolandirdim uyuttum vs ama bugun asla durmadi asla. Birdaha uyutmayi düşünmüyorum zaten o şekilde. İnanin pusetinde bile hafif olsa sallamıyorum o kadar titizdim bu konuda. Ama insam çaresiz kalınca yapıyormuş maalesef 😐
Alpingo Zeyneplena34 yook hemen 1 kerede alışmaz:) önemli olan istikrarlı olman zorlama uyumuyorsa sakinleştir öyle devam et..benim bebeğim hiç yatağına koyupta uyumadı hiç,eğer uyuyorsa öyle devam et:)
ikizbabymom Zeyneplena34 üst üste 3 gün yaparsanız alışır onun dışında arada mecbur kalıp yaparsınız tabi ben hiç sallamadım ama etrafta gece gündüz sallayanları görünce iyi ki diyorum
Tansui Hiç bir bireyin uyurken desteğe ihtiyacı yoktur. Yaptığımız hatanın çok zararını gördük siz yolun başındasınız yapmayın 😀 Sonra alışıyor çok hızlı bi şekilde. Ben 6 ay sallamadım uyudu hatta beşiğe bırakıyordum bakınıp bakınıp uyuyakalıyordu. Sonra eve kayınvalidem geldi kalmak için o dönem misafir oldu derken hızlı uyusun diye salladım bin pişmanım. Hatta imkanınız varsa kendi beşiğine yatırıp bırakın öyle uyku saatlerinde. Kendi kendine uyuyacaktır
Zeyneplena34 Tansui Öyle yapıyordum hep ama eşim ağlayinca sanki bir yeri ağrıyor sanıyor 😐😅 Çoook pimpirikli. Tek başıma rahatım ama eşimde rahat bıraksa işim daha da kolay olacak 😅 Yoksa yeni dogan bebek ya gazı icin aglar, ya açtır ya da uykusu vardir bunu sanirim bazen eşim unutuyor. Çok anlayışli ama bazen bunaltiyor ne yalan söyleyeyim. Sizin dediğiniz gibi yapmaya devam edeceğim inşallah
Melihinannesi1 Gazi başlamış olabilir bebeğinizin, bizimde o zamanlar başladı bizde gaz damlası kullanmistik biraz olsun rahatlamıştı,bir de emziriyorsanız yediklerinize çok dikkat edin gaz yapan yiyecekler tüketmeyin, inşallah rahat geçer bu döneminiz 😊
Zeyneplena34 Melihinannesi1 Evet çok belli gazı olduğu bugün ilk işimiz gaz damlası almak oldu. Elimden geldiğince bende yediklerime dikkat ediyorum çok teşekkür ederim ☺️