E_idil_kus Haftasonu büyük ada çok kalabalık oluyor haftaici bile çoğu zaman çok kalabalık hiç keyifli olmuyor. Gezmek için Heybeliada daha iyi birçok güzel yeri var, kinalida yürüyüş için çok daha sakin bir ada manzarası vs de çok güzel kafa dinlemelik bir yer.