Emine_dnz kızım uyandığından beri çok kusuyor migdesini bulandırıyor cok halsiz duruyor peynir kesiği kustu üşütme olabilir mi acaba bilen fikrini söylerse sevinirim
Mom726373 Emine_dnz bebeğinize geçmiş olsun, kaç aylık Ayrıca bitirin şu tripleri insanlar artık mimliyor hiç cevap vermiyor size
Morfrenk Emine_dnz peynir kesiği kusması, bebeğin midesinin güzel çalıştırdığını, sütü güzel sindirdiğini gösterir. Ancak kusmuk ekşi kokuyorsa üşütmüş diyebiliriz
Annis-ogul Emine_dnz peynir kesmesi gibi kusma bebegin gereğinden fazla beslenip doydugunu işaret ediyor ama yinede doktorunuza danışın. Vala size hak veriyorum bnde ne zaman sağlıkla ilgili bisey yazsam 5 parmağı geçmez 😅🤣😂
dandiniko Emine_dnz eski açılan postları arayarak biraz araştırma yaparsanız da istediğiniz bilgiye ulaşırsınız. Sitem etmenize gerek yok.
Emine_dnz dandiniko kusma diye post actim kimse yanit vermedi demekki kaynana postu sizinde dikkatinizi çektiki girdiniz buda demek oluyor ki dikkat çekmek için yapmama gerekeni yapmışım 🥰
Emine_dnz Mom726373 kimse vermedi malesef. Kaynana postu dikkatinizi çekti demekki sizde girdiniz dogru olani yapmışım 🥰
dandiniko Emine_dnz dikkatimi çeken şey gündem etiketi 🤦🏻♀️ Malum şu sıralar gündemde çok fazla kötü olay oluyor o yüzden girdim
hakikizeytinyagi Emine_dnz Bu tarz postlara gerek yok bence zaten bilgisi olan postunuza cevap verir. Bu itici oluyor malesef. Peynir kesiği gibi kusması normal ama bu çok sık oluyorsa birde ekşi kötü koku varsa üşütmüş 4 aydan büyükse ıhlamur içirin şekersiz
Emine_dnz hakikizeytinyagi gercekten anlayamıyorum ya dikkatinizi çekmese girmediniz az önce kusma diye post actim kimse bakmadı malesefff
Mom726373 Emine_dnz komik gözüküyorsun, vermişler cevap herhalde gözümüz var görüyoruz. Böyle dikkat çekmeye çalışanları maalesef komik buluyorum siz insanlara ne demeye çalışıyorsunuz? Kaynana postuna geliyorsunuz diye?
hakikizeytinyagi Emine_dnz Alakası yok burda bilgim olmayan her konuya girip bakıyorum bilgi almak amaçlı demekki herkes görmemiş o an bakmamış yani.
Emine_dnz Mom726373 istediğiniz her posta girebilirsiniz tabikide. Sadece malesef ki kaynana gorunce elti olayları daha fazla dikkat çekiyor. Bende dikkat çekmeye çalıştım. Neden yanlış anlıyorsunuz yargı makinesi ?
Emine_dnz hakikizeytinyagi sizde farkındasınız ki bu tarz olaylar (kaynana görümce elti vb) daha fazla dikkat çekiyor neden abarttınız soylemimi amacım dikkat çekmekti başardım da 😊
Mom726373 Emine_dnz dikkat çekmeye çalışma çabanız yanlış ya zaten, kendinizce insanları yemlediğinizi düşünüyorsunuz. Böyle devam edin eminim çok yorum alır postlarınız😂