Nairobim Alpingo valla beş saat tuttu huyu değişmiş çocuğumun saatinde bile uyumadı korkarak ağlayarak uyanıyor Nası ağladıysa uzun zamandır görmüyordu yabancılaşmış artık
Alpingo Nairobim offf ciddümisin..bence cocuğunun psikolojisi için bu konuyu masaya yatırın eski eşinle..olmadı senin annen gitsin yada gidebikcek birisi sen gitmiyor olsan bile..yada sizde görse filan cocuğu bi çare bulmanız şart