Ben ilk bebeğimi kaybettim. Şimdi bi kızım var. Ama o kadar istiyorum ki ikiz bebeklerim olsun giden yavrumun yeri dolsun. Çünkü ben artık çocuk istemiyorum olmuşken ikiz olsun diye dua ediyorum hep. Neler yapabilirim bunun için. Bilgisi olan varda yazabilir mi? (Allah masıl isterse o olur tabi ama yapacak bişey varsa da yapmak istiyorum)