Tuana218893 Bu hipo alerjenik mamalar çok kötü hepsimi böyle 😔 bndemi aptamil . Yazık yavrum isteyerek icmiyo icemiyo hepsini😔
Yazaksami Tuana218893 pregomin kullanıyorduk gerçekten çok kötü kokuyordu ama zamanla alışıyor bebekler
Yazaksami Tuana218893 o mamanın içşne ne koyarsanız koyun tadı hiç değişmiyor. Başlarda çok zor içiyordu oğlum sonra gömüle gömüle içmeye başladı..
Miniknur Ya benim bebegimde icmedi aptamili. Vanilya surubu ile ara ara icti. Hic icmedi diyebilirim. Alerji bitti likir likir iciyo. Deli oliyorum:)