Benim kızımda da egzama var hametan pişik kremi ama ufak yanıklarda ciziklerde kizariklarda kullanılabiliyor hatta kan durdurma özelliği bile var mavi merhem olanı kullanıyorum pisikleri için hem isilik hem egzama var bizde egzama icin doktora gitmenizi öneririm çünkü geçmiyor biz şuan 3 krem bir kaşıntı şurubu kullanıyoruz hergun duş aldırın terletmemeye özen gösterin güneşten uzak tutun alerjik bebek benim kızım domates çilek yumurta paketli yicekler yasak daha azdiriyormus doktorumuz gecmicegini ama azalta bilcegimizi söyledi siz de ilerlemeden gidin ben ne yaptıysam geciremedim ilk mustela losyon ve hametan mavi kullandım ama fayda etmedi egzama ve isilik için bizde