Iremekrn48 canım bıogia yerine bigaia al içinde gaz damlası var d vıtamını var prebriyotik var hiç gaz sorunu yaşamadım aksıne daha emerken mama yerken gazı hem alttan hem üsten çıkardı 3,5 aya geldik ili damla farklı mutlaka ecz getirt ellerinde hep biogia oluyor onu verıyorlar ama en iyisi Google’da yaz bigaia d vitaminli olan