Cananby Kızlar oğlum 5ay 6gubkuk ıkı gundur kuru bı öksürük var evde klima çalısıyo ama 27derece ve havaya vuruyor calpol verıyorum yeterlı olurmu gecermi bugunde hafif atesi vardı alnına bez koydum öneriniz varmı
Linamommg Cananby bende yenı yapıvam ayenn benım kzıımda da var sekız aylık tatlımkası tereyag erıttım bır kasıkfa pekmez koycam ıcıne bır cay bardagı ılık kaynanıs su karısırıro sabaha ksam vercem yıutuneden bakabılırsın sende youtubeden