Annelerim merhabalar
1 yaş 20 günlük kızım bugün hastalandı grip yada soğuk algınlığı 2 gündür çok hafif burun akıntısı vardı uyumuyordu bugün hafif ateşte çıktı daha doğrusu ateşi 36.5-37 oluyo bi inip bi çıkıyo sabah biraz karnını doyurup calpol şurup verdim burnunu serum fizyolojikle açtım bol bol su içirmeye çalışıyorum.ıhlamur ne yaptımsa içiremedim.hastaneye bu durumda götürmek istemiyorum çokta acillik bi durumu yok gibi sizce hastaneye götürmelimiyim veya evde başka neler yapabilirim ilk defa böyle hastalandığı için tecrübeli değilim yardımcı olurmusunuz