Arkadaşlar kızım daha önce üşüttügünde ben 1 cc ventolin 1cc cortair 1 cc de serumfizyolojik koyup öyle veriyordum nebul ile doktor şimdi karıştır karıştırma birşey demedi pazartesi gidicez birdaha numarasıda yok bazıları asla karıştırma flan demişti zaten ventolini verdikten sonra arkasına cortair verince yine karışmıyormu bilgisi olan varmı ?