Si_se_ta_be Kızlar bu haz damlası kabızlık yapar mı kullananların bebeğinde kabızlık yaptı mı ve nasıl işe yarıyor mu?
Sedatez Merhaba, biz de kabızlık yapmadı ancak pek işe de yaramadı. O damla yerine Rectalaz kullanıyorum, çok faydasını gördük.
Si_se_ta_be Lonewolf bebeğim dünden beri kakasını yapmıyor da damladan dolayı mı diye düşündüm. Gerçi üstünde zeytinyağlı yazıyor ama
SareMerve Her bebekte her gaz damlası fayda etmiyor bende bütün hepsini denedim ama nurse fayda etti yani deneyerek bulacaksınız hangisi fayda ediyor diye
Si_se_ta_be SareMerve Aynen bence de bize iyi gibi geldi bebeğim saatlerce uyumuyor ağlıyordu kullandığımdan beri öyle bir sıkıntısı yok
SareMerve Si_se_ta_be gazı çok olduğunda kaka yapamıyor benim bebeğimde. Sürekli benim yardımımla yapıyordu gazı azalınca kendi yapmaya başladı
1yenianne Kabızlık yapmamıştı benim oğlumda. Ama ben akşamları kimyon çayı içiyordum bide sabaha yakın gazı çok oluyordu sabaha yakın da damladan veriyordum 20 damlayı tek seferde değil 1 güne yayarak veriyordum.