selinig89 Uyku egitimi için en ideal aydasiniz aslinda bu aydan itibaren rutin oluşturabilirsiniz. Kızımda 4.ayda başlamıştım rutinlerden sonra yanina uzanıp pışpışlayarak uyutuyordum şimdi oğlumda doğdugundan beri yapıyorum 1,5 aylık oldu gündüz sancıdan uyumayan bebeğimi bile rutinlerle 8de uyutuyorum sabaha kadar sadece süt için uyanıyor sonra hemen uyuyor. Kızım şimdi 18 aylık oldu, kendi kendine uyuyor biz sadece yanına uzanıp uyuyormuş gibi yapıyoruz başka bişey yapmıyoruz. Uyku en onemsedigim konuydu bu yüzden iki bebeğimde de bu konuya çok eğildim