Mmelike Merhabalar bebeğim 9 ay 15 günlük erkek bebek hiç babıldama yok normal midir siizin bebişker ne zaman başladı anne baba mama gibi cümlelere hecelemiyor bile endişe ediyorum sadece aa yapıyor
irva Mmelike Bu durumlar değişir inanın hepsi aynı değil gelişim olarak.Benim oğlum 8 aylıkken anni baba demeye başladı sonra dede ve mama.Şuan 9 aylık.
Aysemcan Mmelike bizimkide 9 ay 16 günlük aynı hiç babıldama yok. Dr bol bol konuş daha zamanı vardır dedi🤷🏻♀️Ama bende endişe ediyorum zaten sürekli konuşuyordum
Mmelike irva evet tabi cocuktan cocuga değişir ama işte insan endişe ediyor . Anne oldugumdan beri hep bir endişe hşc bitmedi 🥰
Mmelike Aysemcan evet bizimde öyle bende sürekli konusuyorum ama bizimde hic yok sorayım dedim bir sizlerede sağolun
Aysemcan A2B4 evet şuan 2 yaşında konuşuyor gayet. Endişe etmeyin bol bol konuşun ve kitap okuyun kesinlikle ilerde faydasını görceksiniz.
Deletedmom_37 Mmelike oğlum 9 aylıkken ba-ba-ba diye başladı kızımda 10 buçuk aylıkken de de de diye başladı