defnosgeldii 2.5 aylik kizim simdiye dek yalnizca anne sutu verdim ama artik sutumun yetmedigini hissediyorum, yatmadan once memeden sonra mama takviyesi yapacagim gazli bir bebegim oldugu icin evolvia ac aldim ama henuz kullanmadim kullanan var mi nasil mama
Berilberen defnosgeldii ben evolvia kullandım ikizdi bebeğim sütümde cok olmadı gaz problemı yasamadım hiç kılo alımıda gayet guzeldı