Ezgiasya Kızlar bebegımın çişi turuncu bazen kırmızı bile oluyor emziriypeum mama veriyorum ama cok terliyor su verdikçe ıcıyor
Deletedmom0099 Ezgiasya 60 cc çok fazla o aydaki bi bebek için, böbreklerini yorar. verirseniz içer ama vermeyin 20 ccden fazla
Ayalayay Ezgiasya yetersiz sıvı aldığı için çişi o şekilde oluyordur. 4 aylıkken bizde de olmuştu günlğk 20-30 cc geçme demişti doktorumuz . Sen kendin 3-4 litre su iç ve bebeğini sık sık emzir. 60 çok fazla