Kizlar 3 kere epislasyonu birakmak zorunda kaldim tek tuk killarim kldi hep 3.4 seans sonrasi gidemedim simdi bir arkadasim kullaniyor memnun oldugunu soyledi ama az bi parada degil aranizda kullanan memnun kalan tuylerim gitti diyeb tavsiye edicek olan varmi