Anne,baba,mama,meme,dede,al,ver,gel,git,bitti,abo diyor 😄😄 şunu merak ediyorum tam olarak aciktigini falan ne zaman söyler yada canı yandiginda bunu ne zaman anlatır. Sizce bu kelimeler yetersiz mi? İki yaş sonrasi iki kelimeli cümleler kurabilir mi?