ANNEBALIIII Beyabann ben de☹️dr bana psikolojik olabilir ddi. Çünkü bnim işe başladığım günden bu yana böyle
sabinaa Beyabann disdir emin olun…benim bebegim dia cikarirken istahsizlasir…1 kac gundud ogle…baktimki alttan yine dis cikiyor ..7ci dis…cikinca bittigini dusunuyoruz ama bitmiyor🤷🏻♀️
Acemi_annee Beyabann benim oglum oyle 13 aylik gozleri kapali agliyor ama oyle boyle degil bende bi turlu cozemedim 15 dakika yarim saatte bir boyle yapiyo suan biraz duzeldi gece 3 4 defa kalkiyor
Beyabann Melek030 araştırdım biraz falan ama 2 yaş altına önerilmiyo diyo bide toz olanı varmış sanırım suyun içinde bekletiliyomuş yag olanı nasıl direk mi kullanıyosunuz
Melek030 Beyabann yağ olanını kullanıuorjm 40 günlük bebekte bile kullanılıyor. İnstagramda derde deva diye bir sayfa var oraya bakin yorumlara bakin