Tgbabrn Ayda emmeyi bıraktık mama ve ek gıda veriyorum. Fakat 2 saatte bir yediriyorum yani sabah 8 mama 10 kahvaltı 12 meyve püresi 2 mama gibi . 2 saatte bir kendiside huysuzlanıyor yemek istiyor zaten. Sizce çokmu sık yediriyorum süreyi nasıl uzatabilirm