Umuttttt gereksiz bir yorum arkadaşının ki. Doktorum kiloya takılma mama kof şişmanlıktır ama süt sağlıklı kilodur az bile olsa der hep. Sen doğrusunu yapıyorsun emzirebildiğin kadar emzir hatta pompa ile düzenli sağıp sütünü arttırabilirsin, mamayı tamamen bile kaldırabilirsin gerekliyse tabiki mama verilebilir ama kilosu yerindeyse doktorunuza danışıp sütünüzü daha da arttırabilirsiniz