Zsnshnky Sağlık ocağının verdiği bu d vitamini kullanıp bebeğinin kaka düzeni bozulan var mı kızlar acil bana bi yardım edin ? Çocuk ıkınmaktan yoruluyor artık.Bir de ben oraferon kullanıyorum onun etkisi varmıdır acaba yapamamasında ?
Birannebirbebek7 Zsnshnky evet bir defa damlattım hemen rahatsız etti bıraktım ocean kullanıyorum çok memnunum
ikbalkr Zsnshnky Demir kabiz eder bırakmayın ama mecbur kullanmak zorundayız yan etkisi Olsa da faydası çok
Reyyaninannesi Zsnshnky evet canım bende iki gün kullandım kızım çok rahatsız oldu hem gaz yaptı hem kabız oldu bende bıraktım şuan hangisini kullanacağımı bilmiyorum
Sahraligunler Zsnshnky daha iki haftalikti verdim verdiğim an çocuğun gözleri yerinden çıkacak kadar ikindi catlarcasina ağladı içinde paraben vs varmış ve maalesef kasılma yapiyomus kabızlık yapiyomus doktorumun tavsiysiyle decatabs kullandım hiçbir sorun yaşamıyoruz
Berrinelif Valla bilemiyorum ben 1 2 ay kullandım sonra bıraktım evim çok güneş alıyor dışarı çıkıyor diye şuan 7 buçuk aylık sorun olur mu acaba kullanmasam
Berrinelif Ayrıca demir ilacı dışkı rengini değiştirir ama kabızlıkla alakası var mı bilmiyorum canım
Kucuktospam Demir ilacı kabızlık yapar bizlerde bile öyle ama gerekli olduğu için doktorunuza danışıp bir tavsiye isteyin
Rabiabaris Zsnshnky bnde kullaniyorum canim kabizlik yapti kakasini yprken zorlniyo ama mecbr kullancaz.