Kocabebek Bebeğim 45 günlük ilk 20 gün beni emmedi sonradan emmeye başladı. Anne sütü+mama alıyor. Bu biberonu kullanıp meme reddi yaşayan oldu mu ? Birde bi cam bi de plastik olanı var plastik olanı kullanıp memnun kalan var mı ?
1anne01 Kocabebek ben kullandım ve meme reddi oldu canım ama benim göğüs ucum küçük o yüzden olabilir
adanur Kocabebek çok şükür yaşamadım kızım 2 ay 5 günlük. İlk timme tippe aldım onda da meme reddi yaşamadım fakat şöyle bi durum oldu göğsümü sıkıp süt gelince emiyordu. Lansinoha geçeli buna gerek kalmadı kendisi hemen buluyor
AyazMerve Kocabebek 8 aylık olduk süt sağdığımda avent ile dönüşümlü kullanıyordum . Şuan mamayı sadece lansinoh plastik ten içiyor. Büyük biberonlar aldım istemedi 😄
Nisanannesi1 Kocabebek bende meme reddi vardı o biberon sayesinde geri tuttu burdan bi arkadaş önermişti Allah razı olsun ondan. Gaz yapmayan s olanı nı al akışı az sordukça anne memesi gibi geliyor. İlk awent kullanmıştım başı anne memesiyle Alakasız meme reddi yaptı bebeğim göğüsümü ağzına değiştirende cıgıran bebek oynayarak emiyor maşallah deyin.
Kocabebek Nisanannesi1 E bebek sitesinden alıcam ama s diye veya başka bi kategori çıkmıyor nasıl ayırt edebilirim
gunesg Kocabebek evet aynı zamanda adet oldum bu yüzden hepten bıraktı sütün de tadı değiştiği için yoksa biberonla çok alakalı olduğunu düşünmüyorum
Nisanannesi1 Kocabebek evdeeczane.comdan al orda indirimde ve ertesi gün sabah kapında oluyor eczane ürünü olduğu için