28 haftalık doğan şuanda normalde 3 aylık ama düzeltilmiş 1 aylık bebeğim var kaka yaparken ve gaz çıkarırken acayip inliyor ıkınıyor bu 2 saat 3 saat sürüyor kafayı yicem gaz damlası ve bağırsak düzenleyici kullanıyoruz ama fayda etmiyor yardım edin uykusuzluktan ölücem