Cnnsmy Kızım ateşlenmişti sonra yüzü kızardı doktor 6. Hastalık dedi sonrasında kan değerlerimize bakıldı kanda enfeksiyon 2,3 çıktı normal değerin biraz üstünde çok yüksel değil ama antibiyotik kullanalım dedi doktor önce molcef verdi tüm gece uyumadı sonra tekrar gittim değiştirdik antibiyotiki onu verincede çok aşırı kustu bende korktum vermedim bir daha doktorada gitmedim kendilğinden geçer mi bu seferde içime sinmiyor napmalıyım lütfen yardım🙏🏻
eymenkerem Cnnsmy crp kendi başına düşmez ilaci kullanın yoksa artmaya devam eder yani atesi de düşmez
Busra_14 Cnnsmy kendiliğinden tabiki geçmez biz 8 gün hastanede yattık bu sebepten daha kötü şeylere sebeb olabilir enfeksiyon vücuda dağılabilir bence hastahaneye gidin bize de ilaç verip gönderdiler kızım içmedi kusunca tekrar götürdük ve serum ile antibiyotiğe başladılar landa enfeksiyon ciddi sorunlara yol açabilir..
Zerrinakarsu Cnnsmy kanda enfeksiyon yüksek değil ki 5 e kadar normal kabul edilir. 2,3 olduğuna emin misin ? Biz enfeksiyondan iki kere hastanede yattık değeri birimde 6 diğerinde 19 du antibiyotik tedavisi uygulanmak zorunda
Cnnsmy eymenkerem ateşi 3 gün sürdü düştü gayet iyi gibi kızımda bir belirti yok diş çıkarıyor onun zorlukları var yinede kullandam mı bilemedim
Cnnsmy Zerrinakarsu evet 2,3 diyor normali 0-0,5 arası olmalıymış testte öyle gösteriyor ama biz ilacı alalı 1 hafta olacak kullanmadım şimdi düştü mü hala var mı nasıl anlayacağım
Zerrinakarsu Kelebegimmmm Bizimde tedavinin birinci günümde 92 olmuştu sonra geriledi kaç aylıktı bebeğiniz o zaman
Zerrinakarsu Cnnsmy canım kanda enfeksiyon olduğunda benim kuzum uykuya çok meyilli ve iştahsızlıkla birlikte kusma oluyordu. Mutlaka enfeksiyon İçin kullanman gereken neyse kullan. Enfeksiyon tedavi edilmezse kalıcı hasar bile bırakabilir/ git bir kan testi yaptır yine baksınlar değere ne kullan diyorlarsa kullan
Zerrinakarsu Cnnsmy 0-5 olması gerekirken yanlış mı yazılmış anlamadım değer referans aralığı yanlış mı yazılmış acaba
eymenkerem Cnnsmy kullanmayın o zaman ates devam etmiyorsa. Çok yüksek değilmiş düşmüştür hastalik düzelince
DenizSerap Antibiyotik tedavisi ile ancak değer düşer ve mutlaka kullanın bebekleri geçiyorum büyük insnın bile dengesini bozan bir şey.. geçen yaz 400 küsürdü benim kendime gelemedim günlerce.
zeytingozlusaremm Bizim de 7 ydi ama kesinlikle antibiyotik başlamak için düşük dedi dr muz diş çıkarıyor ateş ishal hepsi var ateşi 38,5 oldu kendi yöntemlerimle düşürdüm hiç ilaç kullanmadık tabi dr muzn gözetiminde 2,3 düşük geldi bana bizimkine göre şuan
Cnnsmy zeytingozlusaremm bizim doktorumuzda çok ciddi bir yükseklik değil ama antibiyotik kullanalım dedi bende öyle kusunca kullanmadım ama şimdi kafam karıştı 10 gün olmuş şimdi ne durumda kullanmakta kafamı karıştırıyor