Arkadaşlar kızım 6 ay 5 günlük oldu. Şimdiye kadar bizimle yatıp kalkardı, gecleri kesintisiz uyurdu. Ama neredeyse 1 haftadır kurulu saat gibi sabah 5te besiginde bagirmaya basliyor ya da aglayarak uyaniyor. Tekrar uyumuyor da. Besiginden alınmak istiyor. Alıp odaya oyun halisina birakiyorum, ben de koltuga gecip uzaniyorum. Biraz yuvarlandiktan sonra orada uyumaya devam ediyor, ben de koltukta… bunun bir aliskanliga donusmus olmasindan korkuyorum ama besiginde uyutmaya calissam da asla uyumuyor, eşim işe gidecek bari o uyusun diye mecburen cocugu alip cikiyorum. 6. Ayinda uyku duzeninde bu gibi degisiklikler yasayan oldu mu, bu gecici bir sey mi, eskisi gibi guzel guzel uyumaya devam edecek miyiz? Ne olur bir deyin hele😔