Merhabalar 2 aylık bir yavrunun annesiyim ilk cocugum.Benim dogumdan sonra karnim kapkara kaldı ama normal bir karalik değil siyahi gibi, bacaklarımın arka kısmı yine aynı sekilde ve ikisi de aynı şekilde çizilmiş de içi boyanmış gibi çok ilginc geçer mi ? Daha önce başına böyle birşey gelen oldu mu ?Tecrübeniz benim için onemli