EsraZeynep06 Benim de ilk aylar da öyleydi ve bebeğim emerken hep hoğuluyordu emzirmekten korkar olmuştum🥺 ama her emzirmeden önce birazcık sağıyordum, sonrasında biraz da olsa düzelmiş oluyordu. Göğüs pedi kullanın, 4-5 aydan sonra sütünüz azalıyor o zamana kadar böyle devam (: