Kızlar selam,
2.5 yaşındaki kızımla 1 haftada çok düzgün şekilde başardığımız bir tuvalet eğitimi sürecimiz oldu. 1 aydır ufak kazalar dışında çok iyi ilerliyorduk. 2 gün üst üste dışarı çıktık ve çişi geldiğinde o an hemen lazımlığa yaptıracak yer bulamadım. O da her seferinde biraz bekleyip çok sıkışınca altına yapmak durumunda kaldı. Hemen gecesinde de her seferinde kaçırmaya başladı. Tüm gün de (normalde hiç böyle olmazken) en az 16 kere azıcık çiş hissinde dahi tuvalete geldik kızımın yönlendirmesiyle ama her seferinde biraz veya çokça çiş kazası olmuştu. Anlayacağınız düzenimiz tamamen gitti gibi. Bu gece de o uykuya daldıktan sonra bezledim artık, sabah o uyanmadan bezi çıkarıp kilot giydircem. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ne yapmak gerekir? Sizce neden böyle bir gerileme olmuş olabilir tuvalet sürecimizde? Siz dışarda tuvaleti gelince hemen yaptırabiliyor musunuz, uygun yer belirlemek zor olmuyor mu araçsız bir yere gittiyseniz? Fikir verin lütfen 🙏🏻