defmommy ya uyuz yada alerji bır doktora görünün gecmıs olsun bende öyle oldu ılk vücudum yanmaya basladı sonra kaşıntı derken bütün vücudum da kabarcıklar çıktı sonra ellerım ayaklarım gözlerim şışmeye başladı kaşıntıdan yatmaz oldum perısan olmuştum ıkı sene cektım şükür bıttı derken üç gün önce yıne cıktı perısan oldum doktora gıttım bır ılac verdı cok şükür geçti ıhmal etmeyın kesınlıkle ne olur ne olmaz gıdın bır doktora