Hayırlı geceler bebeğim 8 ay 26 günlük bugün kkk asimiz vardı kilomuza da bakıldı ve geçen aya göre kilo almamış emziriyorum da sütüm de geliyor ama tek göğsü aldığı için sanurum yeterli gelmiyor biberonla mama vermeye çalıştım sma mama ama biberon da almıyor nasil sevdirecek sizce ne yapmam gerekiyor durumu yaşayan var mı acaba bide bebeğim çok hareketli 🙂