Normal doğum yaptim yine de sütüm 2.gun geldi. Annemin desteğiyle sütüm o kadar cok artti ki ekstra olarak hep sağdım sakladım. Derken artık lohusalığımın 39.gunundeyim ama sütüm kesildi kesilecek. Stres, yorgunluk, bitik haldeyim. Bebegim cok istahli bir bebek ona yetemiyorum, asla uyku ne bilmiyor surekli memede. Bir seyler yemeyi birakin su icmeyi unuttum diyebilirim. Uyuduğu anlar bile mızmız, şu an yanimda uyuyor ama surekli homurdanıyor elleri kollari hareketli vurarak kendini uyandirmaya calisiyor. 32 gunlukken yeni tayin yerimize tasindik, ev yerlestirmesi ile bebek beni o kadat yordu ki.. Kayinvalidem yanimda bir de. Surekli sütümü sorguluyor surekli emzirmemi istiyor, ben ise surekli ağlar oldum. Geldiğim ilk gece bu evde kızım tek göğsümü emerken digerinden 90 cc süt sağmıştım bu gece ayni gogusten 20 cc süt cikti, gunden gune sutum azaliyor en son ne zaman dinlendim uyudum hatırlamıyorum. Bebegim alerjik bir bebek bi de, doktoruma en son gittigimde Sağdığım sut miktarini sormustu 70 80 cc demisti, sutun guzel ama bebeğin obur bir bebek şu mamayi da al Her emzirmenin peşinden mama takviyesi de yap demisti. Şimdi kayinvalidem o mamayi vermemi de kabul etmiyor. Dun kizim sabah 9da kalkti gece 11 bucukta zorla uyuttuk beni akşama kadar emdi, Sağdığım sutleri icirdim yetmedi. Bir icmeye 120 cc sut icmek istiyor, 90 verdim yine de mızmızlık yapti. Bir süre gecince mama yaptim verdim, kayinvalidem icirecekti( benim sütüm sanmis, mama vermemi hic istemiyor ). Sütün ilikligini sorguluyor kayinvalidem, sıcaklığı iyi ben kontrol ettim diyorum bana guvenmemis tadına bakmis sicakligini kontrol etmek icin. Tabi tadı cok kotu gelmiş bana sordu bu ne diye. O mamaydı sütüm olsa torununla süt kardesi mi olacaksınız diye bağırdım. Surekli ama surekli anneliğim sorgulanıyor. Sütümün azalmasi da cabasi. Napacam nereden baslayacam hic bilmiyorum ama kızıma yetemiyorum artik sütüm kesildi kesilecek…..