3 aylık kızım.çok hareketli maşallah.ismiyle çağırınca bakıyo.Yada ses gelen yöne de bakıyo olabilir.bide mesela diyelimki annemin kucagında iki saat oyalanıyo ben işlerimi yapıyorum.beni gördüğü zaman ağlıyo beni istiyo ve ben çok mutlu oluyorum.bence beni tanıyo:)