Cemilekadirinannesi Kızlar merhaba bebegim 9 aylık çok kötü grip oldum . Emzirirken katarin ilacını kullanan varmı aranızda? Evdeki tek grip ilacı o şuan
Ozgdfn Cemilekadirinannesi geçmiş olsun 🌹 geçen hafta dikloron iğne olmak zorunda kaldım sabah erkenden oldum gün içinde üç dört kere sütümü sağıp attım yaklaşık bi 10-12 saat sonra tekrar meme verdim. Belki sizde bu şekilde yapabilirsiniz sadece bir fikir ☺️
Cemilekadirinannesi Ozgdfn çok teşekkürler haklısınız bizde insanız yaa zor geçiyor napalım mecbur kalınca