Ebruervam Kızlar benim makinam torbassiz çalışıyor ama kaç gündür bir koku var borularında bir türlü gitmiyor yikasamda gitmedi herhalde evi supurdgum zaman ıslak birşey içine girmiş ve o.koku tüm borulara yayılmış kokunun gitmesi için bir öneriniz varmi
Bebegimm1 Ebruervam toz torbasız kullaniyorum tozu bosalltigimiz kapta sünger var onu yıkıyormusunuz eger yikiyorsanız o koku yapabiliyor onu güzel sıkıp havalandirin ben o kısma cocugum yokken parfüm sıkardım güzel kokardi süpürdugumde
Ebruervam Sareerdogan denedim onu ama başlığında da bir koku var bir türlü gitmedj kaç kerede yıkadım kokuus eve bile siniyor😶
Ebruervam Sareerdogan yumuşaticida.kullandim tursilde ama parfüm denemedim olabilir aslında.ben bide.onu deniyim teşekkür ederim☺️