Merhaba arkadaşlar 3,5 aylık bebeğimde idrar yollarında iltihap çıktı doktor önerisiyle 3 forsef iğne aldık sonrasında şurup şeklinde antibiyotik kullanacakmışız bu şekilde antibiyotik kullanımı doğru mudur bu durumu yaşayan oldu mu nasıl atlattınız iltihabı yardımcı olur musunuz